fredag 25. september 2009

Jeg klarer ALDRI å bestemme meg!!

Jeg var fast bestemt på at jeg skulle inn på høgskole etter at jeg var ferdig med påbyggning. Men nå vet jeg ikke :-/ Det er så mange som sier at jeg må gå et år på folkehøgskole, for det er et år som ingenting kan sammenlignes med!! Ja, det hjelper meg ikke noe særlig, når folk sier sånn. Det er jo et anneledes og veldig lærerikt år, det er sant. Men skal jeg utsette høgskolen et år da?
Folk sier at jeg har ingenting og tape på det! Jeg bare vinner på det!

Å nå har lysten om folkehøgskole kommet til meg ;-)
Okey, hva skal jeg i såfall gå? Foto eller natur kanskje?? Så i sta satt jeg å så på noen skoler. Så fant jeg en skole som hadde en linje som het foto- natur. Det har jo passet genialt i såfall. Så jeg regnet ut hva det ville ha kostet meg, hvis jeg ville ha gått den linjen + valgfag. Da ente prislappen på 82 200,- :-O Sykt dyrt!!! men da er alt med.. masse turer, blandt annet til russland. Skolen ligger i Alta :-O VELDIG langt hjemmefra men...
Men jeg fikk veldig lyst når jeg leste om skolen, og deres mål for linjen :-) Tenk dere alle de fine turene på vidda lang oppi nord :-) Jeg får nesten helt frysiniga når jeg tenker på det :-P
Jeg tror jeg skal tenke veldig nøye på den saken :-) Det er mye penger, men som jeg forstår det så er det hvert det :-)
Så jeg skal snakke med mamma og pappa, å forhøre meg litt med dem. Så skal jeg tenke veldig nøye igjenom det! Å er lysten der enda 1. februar, skal jeg søke!


Nå driver jeg med den sykt vanskelige historie oppgaven min :-(
Jeg liker ikke inkvisisjonsprosessen akkurat nå :-/
HJELP ANYBODY!!!!!

I morgen skal jeg på jobb. Så jeg sitter i kassa p Prix fra 9 til 15.30 i morgen... Så er det bare å sette nesa ned i historiebøkene igjen :-P Ja ja, jeg får vel fortsette jeg da, å håpe at det lille avbrekke mitt har gitt meg noe mer info om inkvisisjonen :-P Lite tro på det men :-P hehe

GuRo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar