søndag 9. oktober 2011

Busy day = little time for thoughts

Travel dag, betyr mindre tid til å tenke noe som er litt godt. Denne uka her har bare fløyet fra meg. skole og jobb har stått i fokus. Men selv om det er lite tid til å tenke så kommer tankene om kvelden. De såre, smertefulle tankene og følelsene. Usikkerheten og sårbarheten. Jeg har funnet en sang som jeg forelsket meg helt i. Den traff meg midt i hjerterota, og jeg føler den stemmer så godt. 







Jeg savner min hero <3 

If heaven was needing a hero


I guess heaven was needing a hero
Somebody just like you
Brave enough to stand up
For what you believe
And follow it through
When I try to make it make sense in my mind
The only conclusion I come to
Is heaven was needing a hero
Like you



Ta vare på de du er glad i å si og vis at du mener det. For plutselig så er de ikke der lengere!
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar