søndag 26. juli 2009

Nå er det skjerpings!!!

Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal skjerpe meg når det gjeller trening. Kostholdet nå det også bli litt bedre for å si det sånn.. Men jeg er veldig innstilt på det nå, så da kan det hende at jeg holder det jeg sier :P

På søndag var jeg en utrolig sofasliter. Litt sliten etter i lørdag.. Men plutselig fikk jeg veldig lyst å ut å jogge. Så etter rosenborgkampen var ferdig, tok jeg med meg Cora på en liten joggetur. Den bli ikke så lang, men det er bedre enn ingenting :) Så etter litt styrketrening etter på var jeg svært fornøyd :)

På lørdag hadde jeg besøk av Elise, Christina, Sunniva og Tine :) Det var kjempe koslig. Da grillet vi og drakk god drikke ;) Det ble en kjempe artig kveld! Jeg skulle prøve å lage en punsj som jeg hadde fått en oppskrift på. Noe som ble en stor sukkse :D Den ble kjempe god! Med litt eksta vodka oppi ble den enda bedre :P Takk for en kjempe oppskrift Ola :)
Etter en del alkoholinntak ble det tilslutt til at jeg skulle være med til Oppdal. Så vi endte tilslutt opp på Nor :)

Noen bilder fra kvelden :D









































I dag har jeg vært på barnehagen. Å nå sitter jeg å vurderer en joggetur. Jeg har holdt på med Wii fit litt nå, så da kan en joggetur være fint :)

I morgen ettermiddag drar jeg på Storås :D Noe jeg gleder meg masse til :) Håper det blir like bra i år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar