fredag 30. september 2011

Si det te dæm du e gla i!

Er det noe jeg personlig, og sikkert mange andre er for dårlig til, er det å si til dem vi bryr oss om og er glad at vi faktisk er det. Det er noe jeg selv har funnet ut i hvertfall. Etter 22. juli har jeg fått opp øynen litt i hvertfall. Å selv se sin egen familie bli rammet av en så forferdelig hendelse, gjør noe med en. Ikke bare den nære familien, men hele Noge som nasjon. Mange tårer har trillet, mange klemmer er gitt og fått og mange tanker har surret oppi hode. Å derfor har sangen Til dem du er gla i med Kråkesølv Og Magnus Eliassen blitt en spesiel sang for meg. Jeg vet med meg selv at jeg bør bli flinkere til å vise og uttrykke mine følelser. For noen faller det helt naturlig, men det gjelder ikke alle.

Bilde: Google

Si det til dem du er glad i! <3

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar