mandag 18. juli 2011

LoOk WhO's BaCk

Det ble ikke mere blogging i påska. Dårlig kne, alkohol, travel gjeng og omgangsyken var skyld i det.. Så mista jeg lysten og motivasjonen til å blogge etter påske. Jeg er en berg- og dalbane- blogger.. Men nå er lysten tilbake. Har tenkt på det flere ganger nå at jeg skulle skrive igjen, men så er det det å starte på igjen da..

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har lyst å skrive igjen, for det er ikke så mye som skjer i livet mitt for tiden, men noe skal jeg få ut av meg. Jeg har bare lyst å skrive, og det er ikke det verste en kan gjøre :)

Noe har no skjedd siden siste jeg var her inne og la igjen noen ord.
* Jeg har avsluttet første året vernepleien med stor glede, så nå har jeg bare to år igjen :)
* Jeg har flyttet på meg igjen. Fra leiligheta som skapte hodebry til en søt hybel for meg selv, med de beste huseierne som finnes tror jeg :) Super fornøyd!
* Jeg har tatovert meg :) Endelig er minnetatoveringen på håndledde mitt. Litt større og annerledes enn hva som først var tenk, men nok en gang. Jeg er super fornøyd!!



Eller så er det ikke stor. Jeg tilbringer sommeren hjemme i Trøndelag, noe som er veldig kos men jeg savner Lillehammer nå kjenner jeg. Skal bli godt å starte på skolen om en måned.

Da er jeg i gang igjen, så da får vi se hva som skjer videre. Nå skal jeg i hvertfall ta kvelden, så får vi se hva morgendagen bringer :)

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar