onsdag 22. juli 2009

Husmor

I dag synes jeg at jeg at jeg har vært kjempe flink og effektiv! Jeg følere meg som en husmor akkurat no :P

I dag har jeg laget middag, baket en kake og vasket en del av huset. Flink ja :)

På lørdag skal jeg ha besøk og kanskje overnattingsgjester, så da må det vaskes. Men det er jo ikke før lørdag, så jeg har god tid til å vaske. Tenkte jeg! Det har jeg ikke.
I morgen skal jeg på barnehagen å jobbe og på fredag skal jeg inn til Trondheim for å rydde ut av hybelen...
Å da er det plutselig lørdag, derfor måtte jeg sette inn et ekstra gir å vaske litt i dag. Jeg må si, det er lenge siden jeg har vært så effektiv som jeg har vært i dag på en dag tror jeg :P He he

Ja, på fredag skal jeg endelig flytte ut av hybelen :D Ikke at jeg har der noe særlig de siste 3 månedene men.. Det skal bli godt å slippe å tenke på den lengere!


Guro =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar