torsdag 5. mars 2009

har internett igjen =) men også gipset arm =(

Da var jeg på nett igjen =) Har vært uten i en og en halv uke nå...

På tisdag var jeg på en kjempe fin ski tur med førskolen =) været var helt fantastisk, rene påske været =) men det var det ikke på onsdag... det var grått og glatt. Det endte med et lite fall. Men det lille falle hadde et utfall som gjorde at jeg satt på sykehuset mesteparten av dagen.. Etter at hånden min hovnet opp og jeg ikke kunne røre noe særlig på den, ble jeg beordret opp på sykehuset for å se om det var brudd. Noe jeg hadde min tvil om, men så feil tok jeg. Etter flere timer på sykehuset fikk jeg beskjed om at de var litt usikker på om det var et brudd eller en brisst. men mest sansynelig brudd, så det måtte gipses =( Så nå må jeg gå med gips i 4 uker =(
Å det var så klart høyre hånden! men men.... jeg skal klare meg med en hånd i 4 uker jeg. Alt tar bare så mye lengere tid...


Jeg får skrive mere senere =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar